De Commissies

Wanneer je lid bent van SV Blended, kun je actief worden binnen de vereniging, door deel uit te maken van een commissie. Een commissie organiseert verschillende activiteiten, reizen en evenementen.

Onder het kopje ‘de commissies’ vind je een overzicht van de huidige commissies.

Omdat SV Blended nog steeds groeit, zijn we op zoek naar enthousiastelingen die actief lid willen worden door een commissie te vormen. Dus zie jij jezelf wel een ledenweekend of pubquiz organiseren? Of houd jij je liever bezig met het opbouwen van je professionele netwerk door workshops te organiseren? Mis jij de verbinding tussen de voltijd en deeltijdstudenten of heb jij een plan waardoor onze studenten in de praktijk hun trainer skills kunnen verbeteren? Dan ben je bij Blended bij het goede adres! Er liggen nog zo veel kansen en mogelijkheden om SV Blended te laten groeien, jij kan hier een onderdeel van uitmaken!

Lid zijn van een commissie brengt de volgende voordelen met zich mee:

1. Jij leert veel nieuwe mensen kennen
  2. Jij komt in contact met het werkveld
  3. Het geeft jouw curriculum vitae een boost
  4. Jij ontwikkelt jezelf onder andere in:
    • organiseren
    • samenwerken
    • vergaderen

Heb jij interesse om actief te worden binnen een commissie? Neem dan contact op met ons! Je kunt ons bereiken via secretaris@svblended.nl

Is je interesse gewekt, heb je vragen of zelf misschien een heel tof idee? Neem contact op met secretatis@svblended.nl