Jaarverslag 2022-2023

Donderdag 2 maart 2023 – Algemene Leden Vergadering

Studenten zijn samengekomen om het nieuwe bestuur van SV Blended te kiezen en een overzicht te zien van wat er afgelopen jaar allemaal is gebeurd.

25 t/m 27 januari 2023 – L&D Festival, Affligem

Een groep studenten is naar België afgerezen om hier het L&D festival mee te maken. Een inspirerende dag waarbij de studenten verschillende workshops hebben kunnen bijwonen over allerlei L&D onderwerpen. Daarnaast zijn de studenten zelf ook in actie gekomen in de vorm van een tafelgesprek.

Een mooie reis gemaakt en mooie connecties op kunnen doen

Donderdag 17 november 2022 – LaserQuest

Enthousiasme en competitie stonden donderdagavond centraal. In drie verschillende teams hebben de studenten hun best gedaan om zo veel mogelijk punten te verdienen. Een gezellige en zeer actieve activiteit!

Maandag 3 oktober 2022 – 5 Moments of need

Alfred Remmits heeft ons meegenomen in de theorie van 5 moments of need. Een ontzettend interessante workshop waar verschillende jaarlagen aanwezig waren. Halverwege een pauze in kunnen lassen om met elkaar te genieten van een lekkere pizza. Super om ook op deze manier je kennis te kunnen verbreden in ons vakgebied.

Donderdag 15 september 2022 – Apre Ski Borrel

Als afsluiting van de studieweek een gezellige thema borrel in stamkroeg de Fuik.

22 t/m 25 augustus 2022 – Intro

Het jaar goed beginnen is natuurlijk voor iedere nieuwe student een must. Gelukkig lukt dat bij L&D zeker wel tijdens een fantastische introductie, georganiseerd door de introcommissie. Een weekje vol leuke activiteiten waarin je elkaar beter leert kennen.

Dinsdag 21 juni 2022 – Fout in het oerwoud borrel

Het studiejaar afsluiten moet natuurlijk wel in stijl gebeuren. Een borrel gezamenlijk met andere studieverenigingen in bar 2 leent zich hier natuurlijk perfect voor. Gezellig met elkaar genieten van de muziek en een welkomstdrankje is natuurlijk niet weg te denken.

Woensdag 25 mei 2022 – DevelHub Jaarcongres

Door onze samenwerkingspartner DevelHub zijn we uitgenodigd om met enkele studenten als vrijwilliger bij te dragen aan het jaarcongres. Het vond plaats op een fantastische locatie, namelijk Apenheul. Een leerzame dag met interessante namen zoals, Donald Clark, Patrick van Veen en Charles (Ruf) Ruffolo. Zeker de moeite waard geweest om bij te zijn!

Woensdag 18 mei 2022 – Workshop solliciteren

Geleerd hoe je op gesprek kunt gaan en jezelf onderscheidt van je collega’s.

Donderdag 21 april 2022 – Karaoke

Zingen met de sterren zou er niks bij zijn. Kunnen genieten van alle zangkunsten binnen onze vereniging. Zeker een mooie avond en voor herhaling vatbaar!

Woensdag 13 april 2022 – Bowlen

Blended in Beweging op de bowlingbaan.

Donderdag 7 april 2022 – Poolen

Gezonde competitie was zeker een van de ingrediënten van dit gezellige avondje poolen. In combinatie met een drankje vanuit Blended was dit zeker een geslaagde activiteit.

Donderdag 24 maart 2022 – Netwerkt markt

Organisaties en studenten hebben zich verzameld op de Han om met elkaar in gesprek te gaan over stagemogelijkheden binnen ons fantastische vakgebied. Een ochtend vol nieuwe connecties en interessante verhalen.

Donderdag 10 maart 2022 – Schaatsen

Blended in Beweging op de schaatsbaan. Heerlijk actief met elkaar kunnen genieten van deze actieve activiteit. Een lekker drankje kon vanuit Blended natuurlijk niet uitblijven.